Kyrkjene i Kinn
Tilgjengeligheitserklæring

Alle nettsider krever nå en tilgjengelighetserklæring. Denne kan du lese ved å klikke på linken under

Les tilgjengelighetserklæringen
KALENDER

søndag 21 april
Nord-Vågsøy kyrkje
Stavang kyrkje
18:00 Konsert
lørdag 27 april
søndag 28 april
Eikefjord kyrkje
lørdag 4 mai
søndag 5 mai

6-12 år

Lys vaken er eit tilbod for alle 11–åringar. Bli med på ei annleis helg med overnatting i kyrkja! Her vil du bli betre kjent med kyrkjerommet, vi har rebus i kyrkja, song, formingsaktiviteter, pizza/pølse om kvelden og felles frukost søndag morgon. Lys vaken er ein del av vårt lokale trusopplæringsarbeid. Over halvparten av alle kyrkjelydane i Den norske kyrka har sørga for at Lys vaken har blitt ein god tradisjon i kyrkja og ei oppleving for livet for tusenvis av elleveåringar. Lys vaken blir arrangert kvart år i Florø kyrkje, og i Eikefjord annakvart år. Invitasjon blir sendt ut pr. e–post/brev. Har du spørsmål så ta kontakt med kyrkekontoret!

Tårnagenthelg
- er ei helg der alle 8-åringar inviteres til ei helg som Tårnagentar i kyrkja. I løpet av helgafår dei løyse koder, oppdrag og mysterium – og utforske kyrkja, tårnet og klokkene.

Kyrkjetårnet og andre mystiske stader
Kyrkjetårnet er ein uoppdaga skatt for mange born. Det har vi lyst å gjere noko med. Born over heile landet får vere med å klatre opp i kyrkjetårn og sjå på kyrkjeklokker, og å utforske krikar og krokar i kyrkjeromet.

Bibelen sine forteljingarI
Bibelen finn vi mange mysterium. Her kan agentane finne både tips og forteljingar som hjelper med å løyse oppdraga.

Den Norske Kyrkja

Søk i kirken.no:

Lenker

Kontaktinfo

FLORØ
Markegata 28
Postboks 504, 6903 FLORØ
Tlf: 481 00 481
Opningstider:
Mandag, tirsdag, torsdag og fredag 10-14, eller etter avtale.
Lunsjstengt frå kl. 11.30 til kl. 12.00.
Onsdagar - stengt

FØLG OSS PÅ FACEBOOK

MÅLØY
Rådhuset 3. etg
Postboks 33, 6701 MÅLØY
Tlf 481 00 481
Opningstider:
Mandag, tirsdag, torsdag og fredag 10-14, eller etter avtale.
Lunsjstengt frå kl. 11.30 til kl. 12.00.
Onsdagar - stengt
FØLG OSS PÅ FACEBOOK